Je lahko tudi primerjava cen elektrike ideja za poslovni model?

Ko sem pred dnevi brskal po internetu za različnimi poslovnimi modeli, mi je v oči padla nenavadna besedna zveza. ŠOKŠTROM, storitev, katere osnovna ponudba je primerjava cen elektrike. In sem se vprašal, ali je v ozadju tega “šokantnega” imena tudi kakšen zanimiv poslovni model. Po ogledu spletne strani sem ugotovil, da ponujajo storitev, s katero naredijo analizo računa za elektriko, primerjajo cene po paketih in dobaviteljih, predlagajo najboljšo izbiro, čez eno leto pa stranke opomnijo, da bo treba spet v akcijo.

Vse to je seveda zanimivo, saj se nam običajno tega ne da početi v lastni režiji. .

Katera je najboljša primerjava cen elektrike?

Da je primerjava cen elektrike potrebna, če nočemo plačevati elektrike več kot je potrebno, je znano nam vsem. Vprašanje pa je, kako se tega lotiti. Ker imam  že tako ali tako čez dan veliko aktivnosti, mi za takšno primerjavo običajno zmanjka časa, ali pa se na to preprosto ne spomnim. Pa tudi, če nočem lagati sam sebi, mi to opravilo niti ne diši najbolj, ker niti ne vem, kako bi se ga lotil.

Že pred časom sem se namreč odločil, da naredim nekaj zase in poskušam prihraniti kakšen euro tudi pri elektriki. Začel sem pregledovati različne možnosti za primerjavo cen elektrike preko interneta. Pa je tega toliko, da sem nazadnje vse skupaj začel prelagati na kasneje. Potem pa se je zgodilo tudi tisto najbolj običajno. Nisem nadaljeval in sem na prihranek pri elektriki kar pozabil.

Zato sem sedaj pogledal to spletno stran še bolj pozorno. Da vidim ali je to res moja rešitev za primerjavo cen elektrike. Potem pa zagledam tam znan obraz.

Gorazd, eden od partnerjev v projektu je namreč moj znanec, s katerim sva se že nekajkrat srečala, udeležil pa se je tudi moje delavnice o poslovnih modelih.

O, tole bo pa še zanimivo, si mislim. Odločil sem se, da ga bom poklical in tako zvedel vse o njegovi storitvi, hkrati pa bova rekla še kakšno o tem, kako je lahko tudi primerjava cen elektrike poslovni model.

V najinem razgovoru, se mi je potrdila misel, da je to storitev, ki jo potrebujem. Cena te storitve pa je tudi takšna, da več kot odtehta moj čas in energijo, ki bi jo porabil, da bi sam prišel do neke rešitve. Pa še vprašanje, če bi bila primerjava cen elektrike, ki bi jo tako naredil, res tista prava.

Ideja o poslovnem modelu

Zanimiva je že zgodba, kako sta Gorazd in njegov prijatelj prišla na idejo o tem, da je lahko primerjava cen elektrike tudi priložnost za kreiranje poslovnega modela. To zgodbo lahko najdete na portalu Preberite.si. Da je ne ponavljam še tukaj.

Kako se idejo lahko razvije, pa boste najlažje videli, če si ogledate spletno stran https://sokstrom.si/. Videti je, da se pri Šokštromu zavedajo, kako je potrebno postaviti spletno stran z vsemi elementi, ki so potrebni, da spletna stran opravi svoje poslanstvo. To pa je informiranje ljudi o produktu, izgradnja baze kontaktov in komunikacija s to bazo, kar jih nazadnje tudi spremeni v kupce.

Vsekakor je uporabniku prijazna spletna stran in spletna komunikacija s strankami eden od elementov poslovnega modela, kadar govorimo o spletni prodaji. Ta pa postaja iz dneva v dan bolj aktualna, saj se vse več ljudi odloča za nakupe preko spleta. Še sploh odkar lahko elegantno dostopamo do njega kar z mobilnimi telefoni. Ker pa je Šokštromov poslovni model trenutno unikaten v Sloveniji, se tudi glavna akterja zavedata, da ga bosta morala še spreminjati in prilagajati. Kot pravita, pa jima bo v veliko pomoč to, da vesta kako bosta to naredila. Uporabila bosta namreč znanja, pridobljena na moji delavnici o poslovnih modelih, kar me še posebej veseli. Hkrati pa je to dokaz, da so ta znanja koristna za vsako obliko poslovne dejavnosti. Kot kaže, pa  je lahko poslovna priložnost tudi primerjava cen elektrike.

Primerjava cen elektrike med vsemi ponudniki zna biti duhamorno opravilo. ŠOKŠTROM  ima poslovni model ki nam rešuje ta problem.

Hvala za branje tega prispevka. Če vam je bil všeč, vas prosim, da ga delite svojim prijateljem, povezavam ali sledilcem na družbenih omrežjih. Morda lahko koristi tudi njim.   

Če želite prejemati obvestila o novih prispevkih, vas vabim, da se prijavite na prejemanje novic. 

Več v zvezi z oblikovanjem osebnih poslovnih modelov se lahko naučite na delavnici. Udeležba na delavnici je poleg tega, da vam omogoči pridobitev novih znanj, smiselna tudi zato, ker je priložnost za mreženje in povezovanje. Morda vam bo prav kdo izmed znancev z delavnice pomagal odpreti nova vrata ali postal vaš poslovni partner. Za več informacij o delavnici me kontaktirajte.

Show Buttons
Hide Buttons