Ključne aktivnosti – kaj so?

To so vse aktivnosti, ki jih moramo opraviti, da bomo svojim strankam zagotovili vrednost, ki jo želijo (in jo mi nudimo), oz., če se izrazim malo bolj po domače, izdelke ali storitve, ki jih kupujejo od nas.

To so lahko aktivnosti v zvezi z izdelavo izdelkov ali opravljanjem storitev, promocijo, trženjem, dostavljanjem izdelkov ali storitev, komuniciranjem in gradnjo odnosov s strankami, morebitnim pridobivanjem novih znanj, tokovi prihodkov (na primer aktivnosti v zvezi z načinom plačevanja) in vse aktivnosti, ki se nanašajo na partnerje v poslovnem modelu, o katerih bomo še govorili.

V tem polju kanvasa torej predstavimo vse aktivnosti, ki jih moramo opraviti v povezavi s poslovnim modelom, ki ga oblikujemo, če želimo, da bo poslovni model deloval.

Česa ne smemo pozabiti?

Če pravim vse, mislim tudi na seznam aktivnosti v zvezi z obveznostmi do države, kot so razna poročila, plačila, potrdila in podobno. Vendar to lahko naredimo tudi posebej in ne vnašamo v sam kanvas. Važno je le, da tega ne spregledamo.

Pomaga nam lahko akcijski načrt 

V zvezi z aktivnostmi velja vedeti tudi, da se nič ne zgodi kar samo od sebe. Kanvas nam bo pomagal poslovni model vizualizirati in razumeti, sami pa smo tisti, ki moramo poskrbeti, da bo res deloval. V primeru ključnih aktivnosti to pomeni, da si zapišemo vse aktivnosti in določimo ciljne datume, kdaj želimo, da so opravljene. Da si naredimo terminski in akcijski načrt izvajanja aktivnosti, torej. Velja tudi v primeru, da se aktivnosti ponavljajo vsak mesec.

Hvala za branje tega prispevka. Če vam je bil všeč, ga posredujte svojim prijateljem, povezavam ali sledilcem na družbenih omrežjih. Morda lahko koristi tudi njim.   

Če želite prejemati obvestila o novih prispevkih, dogodkih in delavnicah na to temo, vas vabim, da se prijavite na prejemanje novic. 

Morda vas zanima tudi:

Kako v poslovnem modelu opredelimo stroške?

Kako dostopamo do strank?

Kako gradimo odnose s strankami?

Kdo vse so lahko naše stranke?

Kakšen je vaš poslovni model?

Kako najlažje oblikujemo poslovni model?

Zakaj bi se udeležil delavnice o oblikovanju poslovnih modelov?

 

Show Buttons
Hide Buttons