Distribucijske poti opisujejo, kako podjetje (ali posameznik) komunicira s segmenti strank in doseže odjemalce s svojo ponudbo vrednosti. (Distribucijske poti ali poti do strank so eno izmed polj v kanvasu poslovnega modela.)

Vprašanja s katerimi si lahko pomagamo, če že opravljamo dejavnost:

  • Kako zdaj dosegamo naše segmente strank oz. kakšne so naše trenutne distribucijske poti?
  • Prek katerih distribucijskih pote želijo biti dosegljivi naši segmenti kupcev?
  • Kako integriramo naše distribucijske poti?
  • Katere poti najbolje delujejo?
  • Katere distribucijske poti so stroškovno najučinkovitejše?
  • Kako integriramo naše poti z navadami kupcev?
  • Kako bomo našli pot do segmentov strank?

Stopnje distribucijskih poti:

  • Zavedanje: Kako bomo dvignili zavedanje o naših izdelkih in storitvah?
  • Ovrednotenje: kako bomo kupcem pomagali ovrednotiti ponudbo vrednosti naše organizacije?
  • Nakup: Kako imajo kupci možnost kupiti naše izdelke ali storitve?
  • Dostava: Kako bomo kupljene izdelke ali storitve dostavili kupcem?
  • Po-prodaja: Kako zagotavljamo po-prodajne aktivnosti kupcem?

Distribucijski kanali so lahko:

  • Lastni (prodajno oseblje, lastne trgovine, internetna prodaja)
  • Partnerski (njihove trgovine, veletrgovci)

Učinek posameznih distribucijskih poti je potrebno meriti z uporabo različnih metrik.

Vprašanja s katerimi si lahko pomagamo, če iščemo zaposlitev:

Najprej si predstavljajmo si sebe (svoje znanje, kompetence) kot “izdelek”, ki ga želimo prodati. da to lahko naredimo, moramo najprej vedeti, kaj vse lahko počnemo in na kakšne načine lahko s svojim znanjem in kompetencami koristimo potencialnim delodajalcem ali na splošno, kako lahko doprinesemo k uspehu podjetja ali organizacije, kjer želimo biti zaposleni.

  • Na kakšen način zdaj iščemo zaposlitev?
  • Na kakšen način običajno delodajalci pričakujejo, da bomo stopili v kontakt z njimi?
  • Kako lahko integriramo naše distribucijske poti?
  • Katere poti najbolje delujejo?
  • Kako integriramo naše poti z navadami delodajalcev?
  • Kako bomo našli pot do potencialnih delodajalcev?
  • Kako bomo pri potencialnih delodajalcih dvignili zavedanje o naših znanjih in kompetencah?
  • Kako bomo delodajalcem pomagali ovrednotiti kako lahko koristimo podjetju ali organizaciji?

Če iščemo zaposlitev, je smiselno upoštevati tudi naslednje:

 

Kaj od iskalcev zaposlitve pričakujejo delodajalci?

Morda ni odveč še enkrat poudariti, da vam lahko pomaga znanje oblikovanja poslovnih modelov.

Hvala za branje tega prispevka. Če vam je bil všeč, ga posredujte svojim prijateljem, povezavam ali sledilcem na družbenih omrežjih. Morda lahko koristi tudi njim.   

Če želite prejemati obvestila o novih prispevkih, dogodkih in delavnicah na to temo, vas vabim, da se prijavite na prejemanje novic. 

Morda vas zanima tudi:

Kaj je potrebno početi, da bo poslovni model deloval?

Kako v poslovnem modelu opredelimo stroške?

Kako dostopamo do strank?

Kako gradimo odnose s strankami?

Kdo vse so lahko naše stranke?

Kakšen je vaš poslovni model?

Kako najlažje oblikujemo poslovni model?

Zakaj bi se udeležil delavnice o oblikovanju poslovnih modelov?

Show Buttons
Hide Buttons